S Artušem ve Stromovce + Fire show na Babě

13.05.2010 18:22

 Když se panička dopoledne připojila na FB vybafla na ní zpráva od Verči jestli nechceme vyrazit do Stomovky, no a tak jsme šli. POté co jsme se našli jsme vyrazili samozřejmě ke skočkám. Chvíli jsme tam skákali pak si blbli s talířem, po chvilce dostal Artuš rejpavou a začal mě pošťuchovat. Když jsem tam vysedávali dost dlouho vyrazili jsme k vodě a směrem k Výstavišti. Rozloučili jsme se a panička si na cestu zpátky šla koupit jedno orosený a jako vždy mi vzala jednu tyčinku. Když jsme přišli dom počkali jsme na grizloně (paniččina panička) a vyrazili jsme na véču. Potom jsme si to už šupajdili na Babu, kde se konala fire show a tak jsem udělali pár fotek. Cestou jsem se ještě stavili na Fišerce a když už se blížila půlnoc vyrazili jsme už dom.

 

FOTKY STROMOVKA

FOTKY FIRE SHOW