POCHOD PRAHA-PRČICE

15.05.2010 18:46

v sobotu 15.5. jsme vyrazili na Hlavák, kde nám v 6:45 jel vlak do Olbramovic, kde jsem startovali o roční pauze letošní Prčice.(loni jsem ještě nemohla, byla jsem ještě malé štěndo). Pod cedulí odjezdů jsme si dali sraz s Verčou, Artušem, Lukášem, Niky a Ebí. Koupili jsme lístky a honem na vlak.  Něco po osmé hodině jsme dorazili do Olbramovic, koupili mapy a hurá na cestu. První kilometr vedl po silnici, ale pak už se přešlo do lesa. Následoval šílený kopec, ale já jako hnací motor jsem paničku vytáhla. Pak už se chodilo víceméně po rovince. Asi po 10km jsme zastavili u stánku, páníci si koupili klobásky a něco k pití. Po doplnění energie jsme vyrazili opět na cestu. V obci Ješetice jsme si dali ještě jednu zastávku a pak už jsme vyrazili směr cíl. Do Prčic jsme dorazili za necelých 7 hodin. Vyzvedli jsme si botičku a tatranku. Chvilku si odpočinuli a na bus, který nás odvezl do Heřmaniček, odkud nám jel vlak do Práglu. Zabrali jsme kupé, natáhli nohy a už jen odpočívali. Příští rok půjdem snad zase a třeba uděláme delší trať, nebo aspoň lepší čas :-)

FOTO ZDE

FOTO VERČA

FOTO LUKÁŠ