NOUZOVSKÁ 300

29.05.2010 12:33

V pátek 29.5 jsme měli s maníkama sraz na Dejvické a vyrazili jsme do Zásmuk. Kde se kousek dál konal tradiční závod hlídek. Já jsem jela jako maskot a psychická podpora. Když jsme dorazili na místo zabrali jsme si plácek pod střechou, protože to nevypadalo na suchou noc. Poté co jsme se navečeřeli jsme vytáhli karty a mastili poker o sirky. Vůbec nevim co na tom ti lidi maj. Mojí raní poviností je vytahovat děti ze spacáku, tak jsem se toho s radostí ujmula a všechny co chtěli, ale i ty co mi do toho kecali jsem nakonec vytáhla. Po snídani vyběhli hlídky na trať a mi s paničkou jsme měli 5hodin čas. Tak jsme vyrazili na výlet. Nejdřív jsme se byli podívat u místního rybníčku a jelikož se nakonec udělalo hezky a vedro musela jsem se jít smočit. Pak jsem se šli podívat do místní vesnice a jelikož se blížila doba obědů chtěli jsme se stavit na ňáké ňamce, ale všude bylo zavřeno. :-( Nakonec jsme se vadli ještě do jedné vzdálenější a tam byl otevřen jen místní koloniál, tak jsme si koupili aspoň zmrzku (v tom vedru nám bodla).  Jelikož se krátil čas kdy jsou hlídky na trati, vydali jsem se směr tábor. Jelikož jsme moc nevěděli kudy šli jsme prostě naslepo. Došli jsme k potůčku kde jsme si smočili všech 6 tlapek. Cestou jsme narazili na stanoviště na kterém se rozdělávali ohně, takže nás navedli a my už se dostali v pohodě do tábora.

Během chvíle začali přicházet i první hlídky. Naše obě družiny to zvládli a obsadili krásné 10 a 7 místo(ale teď si nejsem fakt jistá).

Po vyhlášení jsem si šli zabalit a vydali jsme se na vlak. Cestou jsme jeli s ňákým nepříjemným a nalitým pánem, takže pan průvodčí odmítal pokračovat v jízdě dokud si nevystoupí, nakonec musel zavolat policii a nám ujel náš přípoj. Jenže když jsme dorazili do Kolína jel akorát EC takže jsem si to užili s klimožkou a příjemnýma sedačkama. Všechny děti jsme nakonec odvezli živé a zdravé. Takže jsem si mohla doma v klidu lehnout a spát až do rána.

Panička si bohužel zapomněla kartu v počítači takže nejsou fotky.